Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh webových stránek
Hanáček, Ondřej ; Mrázová, Jana (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem webových stránek s dílčí částí informačního systému pro Základní školu a Mateřskou školu Ladná. Webové stránky budou určeny k nalezení veškerých informací o škole pro širokou. Informační systém bude sloužit pro zaměstnance školy, kteří do něj budou ukládat známky žáků a starat se o správu webu. Rodiče žáků zde budou mít možnost sledovat známky svých dětí z předmětů v elektronické žákovské knížce, zjišťovat zameškané učivo a omlouvat absenci.
Víra ve svobodnou vůli a studenti vysokých škol
Noskovič, Marek ; Kučera, Miloš (vedoucí práce) ; Klusák, Miroslav (oponent)
Je svobodná vůle pouhou iluzí? Je obhajitelné, že jsme na svobodné vůli vystavěli veškeré fungování naší lidské společnosti, včetně právního systému? Již několik století se vede ve filosofických a teologických kruzích debata o tom, zda existuje svobodná vůle anebo naopak je náš život deterministicky předurčen. Rád bych svou bakalářskou prací přispěl k většímu porozumění svobodné vůle, a to především z pohledu nejnovějších poznatků z psychologie. Kromě historie a různých filosofických a teologických pojetí tohoto fenoménu, se budu zabývat vlivem, jaký má víra ve svobodnou vůli na naši psychiku a spokojenost v životě. S pomocí dotazníku Free Will and Determinism (FAD Plus) budu zkoumat, jak ovlivňuje víra ve svobodnou vůli a determinismus úspěšnost studentů na vysoké škole. Klíčová slova Svobodná vůle, determinismus, fatalismus, život jako náhoda, psychologie, studenti vysokých škol, víra, známky
Proces zavádění formativního hodnocení na základní škole EDUCAnet
Buršíková, Hana ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Sak, Petr (oponent)
V teoretické části této diplomové práce jsem se zaměřila na vysvětlení některých základních pojmů spojených s hodnocením. Zmínila jsem možnosti různých způsobů hodnocení a poukázala na pozitiva i limity spojené se změnou hodnocení, jež jsou výsledkem vlastního pozorování a zkušeností. Přístup k hodnocení žáků jsem představila v praktické části této práce. Závěrečný výzkum byl soustředěn na postoje žáků ZŠ EDUCAnet ke školnímu hodnocení. Cílem zkoumání bylo zjištění, který typ formativního hodnocení žáci preferují. Pozornost jsem věnovala motivaci žáků a jejich přístupu k práci s chybou.
Návrh webových stránek
Hanáček, Ondřej ; Mrázová, Jana (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem webových stránek s dílčí částí informačního systému pro Základní školu a Mateřskou školu Ladná. Webové stránky budou určeny k nalezení veškerých informací o škole pro širokou. Informační systém bude sloužit pro zaměstnance školy, kteří do něj budou ukládat známky žáků a starat se o správu webu. Rodiče žáků zde budou mít možnost sledovat známky svých dětí z předmětů v elektronické žákovské knížce, zjišťovat zameškané učivo a omlouvat absenci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.